new look! :D

eh Assalamualaikum ^_^
weh tengok weh aku punyaaaa blog.
baru rukar kulit tauuu :D

Biruuuu ja semuaaa.
aku minat gilaaa warna biru.
aku bencii gilaaaaaaa warna PINK -_-
aku rasa macamm, ''eeeeeeuw perempuan gilaa dia neh''
semuaaa warna pink.
maksud aku bkan perempuan tu gilaaa
tapi dia mcm perempuan sgt ah.
ah lantak p aaa sama dia.

hihi. tengok atas tuuu.
siapa dia tu ha?
alah takan tataw :D
todi todi todi.
cody simpson ah.
omeiiiii gilaa an muka dia?
wuuuuuuuuuu gila ah.

okayyyyyyy thanks to Mimiiii. diaa yang edit kan blog aku semua neh.
aku mana reti edit. diaa guna blogskin.
aku cumaaa reti tukaa lagu ja.
whoaaaaa sedih kan? HAHA
aku dah bagi diaa upah pun. topup.
alah okay ah tu an?
HIHI.

#maaf kepada pencinta pink.
aku pembenci pink.

2 ulasan:

  1. wah,kak uda...nice lah blog kat uda..
    kak uda edit sendiri eh...nice....hehheeh
    kita suke2...

    BalasPadam
  2. sejuk je mta ni nak bca.. biru biru gitu hee

    BalasPadam