aku ni orangnya terlalu berharap eh?
hari2 aku harap dia call n mesej aku.
and paling takleh blah,
aku harap dia mesej and
"weh GB nak?"

weh weh, aku rasa macammmmmmmmmm
weh bapk aa bapak aaaaaaaa
"NAK NAK NAK NAK NAK NAK!"

aku penat la
penat tunggu
penat berharap
bukan aku tak cuba nak lupakan kau
bukan aku tak cuba nak berhenti tunggu kau
bukan aku tak cuba nak berhenti berharap pada kau

ahhhh aku takleh aa :(

"Huda please laa Daaa
jadik orang jangan terlalu penyayang.
tolong aaaa
aku kesian tengok kau ni
berharap pada yang tak pasti memang harapan kau hancur luluh gitu je aa
cuba kuatkan diri tu sikit
lawan rasa sayang kau tu
aku tahu kau boleh, cuma kau tu terlalu manja dengan perasaan tu
jangan belai rasa sayang tu.
aku bukan apa. memangla aku cakap senang, sebab benda tak jadi kat aku.
tapi aku sebagai ehem kau cuma boleh nasihat kan kau je.
aku taknak la tengok kau sedih2 nangis2 mcmni. kau terluka aku pun
rasa luka gak. tapi tak sesakit kau ."-EHEM SAYANG

aku memang tak kuat weh
memang tak boleh nak kuat
aku try gak nak kuat kan diri ni supaya aku ni tak lemah macam pmpuan bing ai
aku nak jadi kuat
aku nak aku ni tak nanges2 setiap malam berharap kesayangan akan call n mesej aku
aku nak sangat aku ni orangnya biar tak lemah biar aku aku ni jadi orang yang kuat depan mata orang
biar lemah aku, aku sorang je tahu.

i try my best.
but what if i cant?
ahhhhhh im not strong enough laaa nak berhadapan benda2 mcmni :(
tak ready.

"SAYANG, SAYA KAT SINI SENTIASA PUSH PUSH PUSH AWAK SUPAYA AWAK LEBIH KUAT DARI APA YANG SAYA NAMPAK SEKARANG NI. SAYA TAKNAK LA AWAK NANGIS MACAMNI. SAYA TAHU MEMANG PERIT. MEMANG TAK BOLEH TAHAN AIR MATA TU, TAPI TOLONGLA. SAYA TAKNAK TENGOK AWAK SEDIH2 MACAMNI"

aku masa baca benda dia hantar pun macam terkelu gak aa. please gila dia ni. aku kot yang kena dia lak lebeh2. haha bila ada orang hantar kata2 semangat macamni la aku mula rasa "Huda".

aku berhenti sini dulu. aku taktahu nak tulis mende tah. bye



Tiada ulasan:

Catat Ulasan