adil tak kau rasa,
bila kau dituduh,
kau tak sempat nak explain ape2,
kau dituduh melulu serbu gila babi,
CONTOH:
someone:"kau maki member2 aku"
kau: "..........(tak sempat cakap pape)"
someone: "dah blah"

ohh aku rasa heaven gila bapak la siol.
syurga sangat kan?

okay la okay la.
bio aku cite bende betulnye lah eh?
citenye lebeh kurang camni aa
ko seronok2 ngumpat someone,
pastu hantu mendee sampok ko tetibe ko rase ko baik laa sangat untuk mintak maap
dengan orang yang ko dah ngumpat tu.
ko pun mintak laa maap.
mintak maap cara baik. ayat baekkkkkkpunyaaaa laa kan.
langsung takde kate cacian, makian, bodoh, bangang, si*l, b*bu,
langsung tak ade dohhh,
tetibe boifren ko,
tuduh ko melulu, dia cakap kau maki2 member dy.
maksud aku, yang aku ngumpat tu member dy,
member perempuan.
ah aku rase time tu, bale ape la siolll

aku taktahu aa.
dah ah tak tanye pape, tak selidik beno2,
pastu nak tuduh aku maki member dy.
peh aku rase macam ape la siaa
aku macam tak sangke gak aa.
langsung tak mintak aku explain,
langsung tak tanye aku pape,
 tuptup, dy mesett
"kau maki member aku. aku malu gn dorang. blablabla"
peh doh pehhhhhh aku macam down gile doh mase tu.

aku dah cakap kat dy.
aku surrender awal2.
aku call tak ankat2, mesej tak balas2.
bile nak jumpe jalan penyelesaiannye?

aku tak nampak sape dah mase tu.
MIRA. yepp, mira. satu2nyee orang yang caring pasal hati aku
dekat sape lagi aku nak mengadu kalau tak cakap kat dy?
THANKSSSSS MUCH mok.

aku skg ni dah macam orang meroyan.
aku bosan hidup macamni.
aku bosan.
aku penat.
PENAT.



SALAM.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan