okay la okay la
aku tambah siket orang2 penyupport.
maksudnye, pen-support.
tahu tak?
supporter lah!
haihhhhh.

bila aku belek2 balek komen2, mesej2, ape sume tu
ramai gak caring pasal hati aku ni.
sufi, malinda, faten, izzah,
ade ler beberape orang lagi.

memule cam down gak aa.
lepas bace balek kate2 semangat yang dorang bagi kat aku
ntuk teruskan hidup ni
cehh macam ayat nak pergi je kan?
haha takde ler gurau sket je.
serius.
bile aku bace balek, aku rase semangat sket aa nak teruskan life aku
macam hari2 biase.

sorok, simpan, letak dalam2, kalau leh taknak dy keluo2,
mende tu?
sedeh aku ni ha.
kalau boleh, aku taknak orang tengok aku monyok, muke macam tonyok jee
sedeh jeeee, mcm takde harapan nak hidup lak,
hee.
tapi kadang2, aku TERtunjuk muke yang buat suasane tu dari happy2, terus down.
aku sndiri tak suke weh aku cmni. aku benci. aku bosan lak tengok aku salu cmni.
macam tah la.

every night Papinka's song will be played before im going to sleep.
"masih mencintainya"
tengok tajuk dah macam geli je kan?
ape tah lagi dengo. kahkah.
lagu tu tak kene ngene pun dengan perasaan aku skg ni.
cume ade some lyrics tu bagi aku semangat sket aa.

"betapa sakitnya, apa yang kurasa, tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka, semoga ku bisa, tuk melupakannya, kerna ku masih mencintainyaaaaaaa"

lirik dy memang indon gile aa.

kahkah, pai pai.
eh tak, byeee Assalamualaikum~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan