lagi satu bendee yang buat aku tabikkk
siket aa kat Muez ni,

kadang-kadang, tapi lebih kepada selalu,
dia suka pentingkan member dia dari awek dia.
something macam
kalau time lepak-lepak, ke makan-makan, ke jalan-jalan cmtu
pastu kau sebagai girlfriend dia,
mesej dia time tu gak or call dia time tu gak,
and kalau dia layan kau time dia keluar dengan members dia,
kau memang bermimpi di siang hari aa.

caye tak aku cakap?
dia tak akan layan kau punya!
trust me laa okay. dia TAK AKAN layan :P
HAHA,
aku pernah kena laa, banyak kali dah.
kadang2 macam kecik hati gak aa sebab dia lebihkan member dia dari aku.
tapi takpe pun, aku faham tapi tu aa, bohong laa kecik hati tu takde.


kadang tu, bila aku call dia time dia lepak dengan member dia,
memang la dia jawab "mesej jela"
"hantar mesej lu la"
"ye okay2 bye"

pastu 5 to 10 mins cmtu,
memang tak aa dia nak mesej kau.
KAHKAH, kau kena mesej dia dulu la weh.
seksa jiwa raga tak weh?
SEKSA SANGAT~

and yang PALING AKU RESPECT, TABIK GILA BAPAK, MEMANG BANGGA GILAA AA ADA PAKWA MACAM DIA, MEMANG AH TAKTAHU AA NAK CAKAP MENDE,

dia BAIK HATI  SANGAT dok,
aku memang SAYANG GILAA  aa time tu kat dia.
kau tahu tak apendeee punya kebaikan dia buat?

TUMPANGkan member dia naik jentera dia la kunun,
orang skg tak cakap motor dah,
jentera sangat~

"kenape nye pun kalau dia tumpangkan member dia? tu pun nak jealous, bende aa kauni"
"HAHA aah la, buatpe nak jealous ek dia TUMPANGkan member PEREMPUAN  dia from KL to PD, from PD to KL. HAHA CEMBURU BUTA GILA BAPAK AA AKUNI EK?"

HAHA tak weh?
HAHA gila aa.
aku tahu pun dari sorang member dia ni haplod gambo,

aku tengok2, stalk2 gak aa,
aku memang carik motor Muez pun,
"haaa ni pun 125."
"eh mane 1 dy ni. asal takde"
gua tekan lagi next next next and next
*BLURPPP*
"eh ni macam body Muez ni. eh belakang ni macam body perempuan"
"eh bio betul mate akuni?"
"eh is it Muez?"
aku perhati betul2 tajam2,
"eh ni Muez la siaaaa. sape lak pmpuan belakang ni? ECA ek?"

aku fikir belakang tu Eca sebab gua tengok body dia kecik molek je.

"ah betul aa ni Eca"
"ah ape siaaa buat aku mcmni"

and malam tu,
aku memang seriously tak percaya aa betul ke tak mendee yang aku tengok tu.
aku stalk g.

"eh ni betul aaa Muez"
*air jernih gua jatuh berderai bak permata yang pecah*

"sampai hati gile la siaaa"

malam tu gak aa aku inbox sorang member dia ni.
kalau dah kata member mesti aa nak tolong member sendiri kan?
dia cover Muez baik punya aa.
dah semstinya la aku tak caye.

aku call abang dia lak.
ah mesti aa nak tolong blood brother ye dak?
cover lagi. memang tak aa aku percaya.

time tu aku memang sakit hati gila bapak aa
memang takleh nak cakap la eh sakit dia cmne.

ah bende dah lepas malas nak banyak cerita.

point dia kat sini aku cuma nak cakap ,
Muez ni suka pentingkan member dia sendiri dari awek dia.

sape jadik awek dia tu, memang kena prepare tahap kesabaran paling maksima aa kan
HAHA.

entahlah. aku taktahu aa cmne aku leh sabau gile kat perangai budak ni.
sebab SAYANG kot.

aku taktahu aa pmpuan mana yang sanggup tahan dengan perangai dia ni.
kalau ada tu, alhamdulillah la sangat weh.

haha dah dah. bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan