hell-o
bosan gilaaa weh.
nak study tapi sungguh aaaaa gua takde nafsu langsungg nak study.
haha nantila.
baru nak nikmati cuti yang tak lama ni.
tahun depan jela kena struggle lebeh.
maklum la, SPM kan?
:D

nak try gak aa dapat 9A tu.
tapi exam biasa2 je ni pun dah 3 4 subjek fail
tahu2 jela subjek mende kan
killer subject aaa
bio chemist add math and fzik.
add math aa paling aku takleh blah.

act aku bukan nak cite pasal masa depan ni pun
tetibe meleret ke situ.
aku nak cakap yang cinta tu butaaaaaaa dohhhh
tetibe tak dia punya ayat tu?
tetiba sangat~

my beloved ex pun tak handsome pun, kat mata orang.
but to me, he is such a cute babyboy ><
eeee geli lak haha
yela bila dah sayang kan sume elok kat mata kita kan?
trust me okay! dia tak handsome, tak kacak, tak sado paling penting,
kahkah tapi diaaaa comel.
comel luo dlam.HAHA
tu pada aku jelaa

ade gak member aku cakap
"ee muez ni tak handsome la"
aku cakap jela "memangla dy tak handsome. tapi dy comel sangaaaat HAHA"
"sukahati ko laa"
"yang penting sayang~ bf ko pon bukan handsome pun"
"bia la handsome kat mata aku haha"
"begitu juga akuuu~"
haha

as for me la takyah pandang rupa sangat la~
asal elok kat mata ko lua dalam,
sebat je. haha
eh taklaa takleh aa cmtu.
pilih gak yang berdaun. bukan daun jambu pun
daun tu duet.
yela takde duet ko nak makan bende?
tanam jagung belakang rumah? hari2 makan jagung?
keluo taik pun  jagung~~~~
HAHA selebet sioll

yang berharta tu semstinya laa weh.
tak kaya takpe IT IS SOOOOO OKAY
asalkan BERHARTA haha

ape yang aku tahu lah eh
muez ni someone yang kira macam kaya gak aa
eh aku tak kata aku bangga ex aku kaya~
ko tahu tak? senanye aku nak cite pasal dia.
bukan kaya dia.
faham dok?
eh taknak aa cite lebeh2.
takut tersalah. takut kene marah.
TAKUT sangat~

sooooooooooooooooooooooooooooooooooooo,
aku bosan gila weh t_t
nak mesej tapi takde sape nak di-mesej-kan.
kang aku hantar mesej kat contact kang haaa.
nak call tapi takde sape aa aku nak call.
kedit pun banyak jeni
tak habis2 lagi.
dari haritukot. hari ahad kot tak jalan weh kedit aku
tak luak aihhh
save gakk aa duit ni.
save kedit.
tapi battery handphone tetap macam biasa aa
tak smp 3 jam dah low.
mane taknye. dalam 1 masa, kau wechat, whatsapp, stegram, fb, twitter,
haha dah lah aku takde bende nak tulis. bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan