DREAM WEDDING

Assalamualaikum
and a very  peace evening :D

pepetang ceni bosan taktahu nak buat mende
"kau g lipat kain sana"
"............."
suka hati je nak arah2 orang,
kau tu bangun lambat nak mampus,
nak suruh aku buat macam2.
pegedahhhh
hek eleh, nasib baik sekarang ni kau rajin siket.

act tak nak cite pun pasal dialog tu.
malas.
menyemak je.

tu title tu,
as eveliwan has their own dgheam weddinn',
so do I,
hmm 
biasanyalah orang nak wedding yang grand kan,
wedding of the year gitu lah kalau boleh,
biasalah,
kahwin sekali je dalam hidup ni,
insyaAllah la kalau jodoh panjang.
amin.
mestilah nak yang mewah, yang sampai bila2 orang ingat,
macam yang aku pernah baca
"seelok-elok mas kahwin ialah yang paling rendah nilainya"
eh? gitu ke?
tak silap gitu la.

usually,
USUALLY,
pempuan mestilah nak ala ala pwinsessss
yang comel comel kiut miut alolo tomey tomey
contohnya ceni la


lebih kurang ceni la
cantik jugak la kan?
cantik.

tapi kalau macam aku la
ni MACAM AKU.
KALAU aku,
majlis aku,
pilihan aku.
aku yang tetapkan.
cehhh
hahaha

eee apa tetiba ketawa ni?
lawak part mana tah.
*jongket bahu*

hmm
ni dari dulu lagi la aku beghangan.
hikssss
aku nak grey theme.
ala ala tak berapa omputeh sangat.
taknak lah ala ala omputeh ni
nak ala ala ommlayu
hahahhahaa
okay hambar ;p

semua nak kelabu.
dari atas ke bawah.
top to toe ha gitewww
pastu, lepastuuuuu,
TAKNAK SATU PUN ADA WARNA PINK
BUNGA KE RUMPUT KE LABUCI KE APA TAH
MANIK MANIK TU KASUT KE 
YANG APA APA LAH,
TAKNAK WARNA PINK!
ha kan besauuu gituuuu

selalu orang matching warna KELABU+PINK
tapi kalau majlis aku,
ulangan,
MAJLIS AKU,
TAKNAK PINK
lantaklah future husband
cehhhh future kunun
kalau future husband aku tu mat jambuu sekalipun
"byby, nonononono pink colour eh? *sambil layang2 forefinger*"
ceh hahahahahaha
kalau boleh ah, taknak warna pink.

pastu lagi satu kan,
impian akuuuu dari dulu yg org tak pernah tahu,
ni memang aku simpan je ni.
nak tawen bawah pedann.
faham tak?
nak kahwin bawah pedang, dol.
haishhhhhhhh

and senanye pun ni kannn,
aku kan  tengah kawan dengan hmm
dengan hmmm
dengan bakal tentera gitu laa
army-to-be
ceh wkwkwk

dulu kawan dengan mat motor
pernah terbayang
diarak motor2 hahahahaha
hantaran pun helmet arai 
wkwkwkwkwkwk
cehhh
tapi tu dulu lah.
cite lama.

sekarang ni dengan budak U askorr tuuu
"byby, ite nak tawen bawah pedang boyey tak?"
hahahah eeee dedikkkkk

eee apa ni
kan nak cite pasal perkahwinan idaman gituuu
haishhh
pesal terlajak sampai ke dia pulak ni
hek eleh

okay sambung sambung.
lepastu kan, hmm
aku nak  masa otw pergi dewan ke rumah ke mana2 lah,
alah kalau majlis buat kat dewan, ke dewan lah
kalau buat kat rumah, ke rumah lah.
kan sebelum kita naik pelamin tuuu
cehhh pelamin teruss
senang ceni ler,
kan sebelum kita sampai di tempat kejadian.....
eh? ceh tempat kejadian macam jenayah je
wkwk
okay la sebelum sampai tempat majlis tu,
nak ler naik MINI COOPER tuuuu
cehhh nak grand aje ko ni Da
eh hopkos la, Mini Cooper aku kan? :P
insyaAllah la kalau jadi doktor nanti boleh ah berangan nak Mini Cooper
SPM pun belum,
berangan.

okay okay sambung.
kita masuk part baju pulak.
kan tadi dah top to toe nak kelabu je kan?
gaya dia pulak. maksudnya bentuk dia.
eh cemana nak cakap eh?
haaaa design dia la.

bukan apa la,
kalau boleh nak pakai jubah.
jubahnya style siket aa
letak la pape manik ke pape la
tapi taknak la crowded sangat
kang manik je lebeh pengantinnya terlindung disebalik memanik yang berkilauan
ceh hahahahaha
pastu pakai shawl cecomel taknak panjang2 ke belakang tuuu
ghimas aaaa
d most important
hopkos la tutup dada
kesian laki akuuuuu
hohohohoho
pastu tudung pun taknakla yang tahpape tu
simple mimple pun it's okay
SOOOO OKAY, okay? :P
yang penting nak yang simple lah 
ceni ke





dia kira lebeh kurang ceni la
lebeh kurang je pun
bukan ceni pun senanye.

pastu g part kasut.
macam biasalah.
"namo hakhel eh byby"
hahahahahahha eee geli la Da orang baca
welkkkk :P
tanak la pakai high heels
geli la, please la.
flat je pun TERsangat okay, okay?
flat tu kalau boleh macam sneakers la
macam pelik jek
hmm
takpe ah. yang penting tanak high heels.
full stop!
kalau boleh nak brand puma hahahhaha
okay tak? hamboiii


ni dah macam nak g jenjalan dah
tanak ceni la
nak yang flat shoes untuk pempuan macam iolss laa
hukhuk
tapi biasa aku tak sesuai la dengan puma ni
kasut pempuan dia kalau boleh muat tapak tangan aku je siaaa
kaki aku ni dah ah besauu
saiz 7 woi
pernah makan?
hahahahahahhaha
salu guna adidas neo
yang ada dalam collection aku tu yang ceni


tapi takan nak pakai baju kawen pastu pakai sneakers?
takpe kot.
baru rock :D
cehh 
papela yang penting dia bukan high heels

cuma satu je yang aku cuba nak,
nak supaya impian aku ni tetap.
maksudnya ceni la,
masa sekarang ni cakap nak yang macam kat atas ni,
tapi nanti bila dah besar,
nak kahwin dah,
TERubah fikiran,
nak wedding girlish girgirl girgirl punyaaa
ya Allah mintak dijauhkan ahh
tanak ah aku.

"byby, boleh tak nak macam yang kita tulis tu?
boleh eh? boleh eh?"
welkkkkkk
geli :P

dah
sambung nanti.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan