hai dan selamat malam
malam2 ceni tetiba nak update entry kat blog.
idea takdeler mencurah mana
 macam mencurah air ke daun keladi je idea aku malam ni, 
ade ler siket
sambil dengar lelagu jejiwang malam2 ceni
baru feel okay.

entry malamni maybe tak berapa nak berpoint
ade la siket
siket la kot
kot la
atau
takde point langsung, kot.
kot la.
memang takde pun kot.

zaman millenium ni macam2 jenis lagu dah dikeluarkan
*bm sangat ayat akuni~
lagu pepelik tapi sedap pun ade
lagu pepelik langsung tak sedap pun ade
lagu pepelik kadang2 dengo sedap kadang2 dengo tak sedap
ikut mood la
nak sedap sedap la
tanak sedap tutup radio bagus

and and
salu orang dengar lagu ikut mood
bila sedih
lagu taylor swift sebagai halwa telinga
feeling habis ah dengo
siap nangis nangis
hingus melelh cam cendol
hmm pastu malas nak kesat
lidah dia jelir sapu habis hingus yang meleleh tu
yek ah, tengah sedih kan
apa pun memang tak fikir ah
bedal sapu je sume
yela, tengah sedih la kan.
kalau tengah gumbiraaa
lagu rerancak lagu hehepi la dia main

tapi kalau macam aku
MACAM AKU
GAYA AKU
CARA AKU,
AKU,
kadang aku utube lagu sedih2 macam jejiwang gitu la
padahal takde kene ngene pun dengan jiwa aku time tu
entah
seyes aaaaa
kalau time tengah hepi hepi gila nak mampus
hati berbunga bunga taik ayam pun
still nak jugak dengar lagu sesedih tu
bukan sebab apa tau
sebab pada aku lagu tu best
so aku nak dengar.
takde kene ngene pun dengan jiwa aku time tu mood aku cane kepeke
tapi best kan so dengar jela

aku rasa aku dah putus urat otak
urat kentot
segala jenis urat
takde idea dah nak tulis
tumpul
membazir tak baca?
tahu tak ko dah habiskan bape banyak masa baca entry aku yang POINTLESS ni?
sempat berak pastu berus jamban
dah, g balek.
bye


Tiada ulasan:

Catat Ulasan