Assalamualaikum :)
selalu orang cakap pertemuan kedua tak seindah pertemuan pertama :)
tapi bagi aku, kedua ke ketiga ke keempat ke
semuanya indah kalau kita pandai cipta memori :)
so cerita dia kat sini
si Kesayangan aku tu
datang rumah buat kedua kalinya :D

mula-mula dia macamni,
petang 12/1/2014 tu dia pergi Kota
ada hal siket,
malamnya pulak dia cakap dia nak singgah rumah aku
konon nak jumpa mak ayah lah
eleh padahal rindu aku 
wkwk
dan senanye pun,
alang2 dia dah datang rumah,
apa salahnya aku suruh dia tolong aku buat
hw kan?
nak pulak dia ni okay pasal mathsss ni
aku pun hamek peluang yang datang tak golek selalu ni
suruh @ dalam konteks baik hati paling mulia,
denda paksa-rela :P

senanye ceni,
dia call pukul 8.40 mcmtu nak datang,
aku pun agak2 la dalam pukul 9.00 atau 9.05 dah sampai rumah aku,
ehhh dah pukul 9 sengah pehal tak datang2 lagi
aku pun mcm tak sedap hati ah
dia ni eksiden ke sesat ke ape ke
pesal tak datang2
aku call banyak kali tak ankat2 pun
soo aku decide nak buat kerja dulu,
tetiba cmtu,
pukul 9.40 dia call
tak jadik datang.
aku pun konon konon cool lah
"o okay takpe"
"tak kesah"
"faham"
ko taktahuuu aku macam nak melalak
nak menangiss boleh arkkkkk
pehhhhh
pastu ada dengar motor nak lalu depan rumah so aku pun tengok ler keluar,
aigoooo lastly datang jugak!
yeayyyyyy!
dia ingat dia comellah buat mcmtu
huhhhhhh
:P

kita takyah cerita panjang2 lah eh?
terussssss tengok gamborrrr

tengah bosan2 tunggu dia kan,
bolehlah gua isi masa yang terluang dengan
bende berpekdah gini
:P

aku ajak amek gambor
tapi dia tanak
khusyuk sangat buat keje
tengok mcm aku rileks jeee

teman dia buat kerja add maths
sampai pukul berapa eh
daripada bosan tunggu dia
aku pun try la godeh2 hempon dia
aku jumpa video
cam cantek cam comel tu
hahahahahahaha
kelaka bolehhh :P
tapi tak tengok sampai habis lah
sebab.........................................
:P
kang aku gelak malam2 buta tu kang
terbangun sume isi rumah kang
hahahhahha welkkkk

dan harini dia balek ke u dia.
malam ni.
sedih la jugak.
sedih ke?
tak kot.
kot la
:P
bolehlah sedih la jugak
tapi tak lama lagi pun dia balek sini semula
hehek

soooo Awak,
terima kasih sebab datang rumah kita
sampai awak sesat ke Saujana sana
kita pun tak fahamm betul ah pehal
awak boleh sesat sampai ke sana
ohh mungkin malam kot kan
so awak bukan tahu pun kan selok belok jalan sini
takpee, boleh dimaafkan :)
dan,
terima kasih sebab nak dan sudi walau dalam keadaan
dipaksa/terpaksa/50-50 paksa-rela
awak siapakan kerja rumah maths mode n add maths kita
bukan siket
banyak kot,
sok-alan beranak-anak
tapi kita tahuuu, 
awak boleh!
yeayyyyyyy hahahha ;p

terima kasih Tuan B :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan