Majlis Sambutan Maulidurrasul SMK Air Tawar ;)

selamat pagi :)
sementara tunggu Tuan B tuuu siapppp,
aku hambek kesempatan yang tak selalu datang ni
untuk ngapdet belogg
sooooooooo,
semalam 29/01/14
sekolah aku ada sambutan Maulidurrasul.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kita terus jela eh masuk dr pagi tu buat apa
sampai ke balek ehhh

pagi tu pukul 6 40 gerak dr rumah 
pastu g padang awam air tawar 2
kumpul semua dekat situ
mula2 ikut kelas pastu cikgu suruh pecah ikut uniform
so kitorang pun ikut uniform masing2
memandangkan akak akak form 5 tak ramai
aku dengan faten pun saje la
nak pegang bunge mangga kat depan
malas aku nak baris ikut pmpuan
kitorang pegang kat baris depan sekali
dengan body guard yang setia protect kitorang,
kitorang pun rasa macam level level dato' ct aa kan
hahahahhhaha
walaupun we bothh dekat tepi sekali
aku tetap nak cakap yg kitorang diapit oleh 
body guard yang tak berapa nak sadorrr
body tak katang hahahaha

haaa
then kitorang berarak

dari sini je dah boleh bau orang menang tau
hahahaha
walaupun dpt numb 2 je,
at least dapat tempat gak kekekekekek

ni yang gua pegang tersangkut kat pokok ni
bengang boleh arkkkk
hahahaha
eeeeeee


sampai ke sekolah

ni masa nak sampai sekolah
penat gila boleh dowwwww
peluh iolssss
eh weolsssss



ni ahli2 polis yang kecik2
tak berapa nak polis la
ngehngehngeh

memandangkan gua malas nak susun gambau gambau ni ikut turutan,
tengok jeler mana2 gambar


berdiri: faten, farid, haikal, unknown, me
cangkung cam nak yak: alep, apip, sepul




so haaaaaa
lepas kitorang berungkus lumus lumut pulus lupus kitorang balek lambat,
tak masuk kelas cikgu beee-eymmm,
kena marah laktu,
lastly dapat numb 2
and tak sangka gila boleh
sebab semua kerja ni hasil drpd
tangan kitorang sendiri
takde pun cikgu yg tolong lukis tolong ape sume tu
semua ori dr tangan kitorang yg mulus ni 
tangan yang bawak tuah ni
:P

 tema baju kitorang senanye
warna gelap kalau 
macam, 
kelabu, hitam, blue black, biru
mana2 yang gelaplaaa
tudung warna merah
gua taktahu ah celah mana polis ada warna merah



soooo this is ourrrr Papa Zayckkkk
wkwkwk
Tuan Pengetua SMK AIR TAWAR
nyenyenyeeee
Encik Zakaria Bin Abdul Jalil
:P
yang segak segak hensem hensem 
tinggi lampai niii
warna jingga ni eh coklat eh 
hmmmm
warna apa eyyyyyyy
ah yang penting yg pakai speck ni laaa


ni masa nak balek
kat pondok cik guard tu
sempat je kalau pasal nak amek gambauuu ni
ngehngeh
biasala weolsss kan pmpuan
soo
anywhere anytime tauuuu
left: me, tona, beha n yt ;)



left: tona, yt, beha n me ;)
kembangnyaaaa muka aku hek
takpe yang penting cantek dimata Kesayangan
ahahahhhaa eeeeee 

ekceli nak cite yang 
Kadet Polis dapat numb 2 je
taknak pun cite berarak dari mana ke mana
pukul berapa smp pkl brp
pasal hamek2 gambau ni
taknak pun
tapi alang alang menyeluk pekasam bior sampai ke pangkal lengan
sambil selam minom air
genggam bara api bior la smp jadik abu kan
EHHHH?
:P
aku letak jeler sumeee gambau kat sini

dah takde bende nak cite
paipai =D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan