THIRD MET

Assalamualaikum dowwww :D
22:27 oledeyyyy
and my abang katangtungtangtungtang is busying
with his rollcall and punishment
yelah
kena pakai baju fsmo tu apa semua tu
salah apa tah bn dia buat
malam2 mcmni pakai baju tu
u dia je yang buat
padahal orang lain tengah sedap bedengkorrr ;p
takpelah
aku faham :)
kena faham :)
bukan dia yang nak, tapi arahan, kan?
kalau aku pun tanak dow
malam2 macamni kena ada rollcall lah
tolong senior yang pemalas tahap..............................
oooo positif ah
senior dia penat.

......................
01/02/2014
kitorang jumpa untuk kali ketiga
selepas kali kedua
dan 
kali pertama 
:P
so pagi tu dia datang rumah aku
dia gerak pukul 7 45 la kot
sampai rumah aku pukul 8 lebeh
lepastu  dia turun
dengan aku yang belum mandi 
gua bedal je tuala sarung atas kepala
pehtu mak ajak masuk
and
sarapan dekat rumah aku
lepastu
berbual dengan mak ayah sampai peh
panas bontot tunggu dia ni
ayah ni luo nampak diam
ngko taktahuu dia kalau bercakap
fine la tanak berhenti dowww
wakakaaka
sorry yah :P
pukul 9 macamtu kitorang saling berpandang-pandangan
mata temu mata hati temu hati
dan.....................
ceyyyyy hahaha
kitorang macam buat isyarat la gitu
isyarat mata
konon nak cakap la yang kita dah lambat
ngehngeh
sharp pukul 10 la baru gerak dari rumah
pastu plan nak g Balau,
bila dah pergi tu,
ramai gila orang boleh arkkkk
aku ni dala pemalas benau nak berjalan
kalau tak caye tanye behfrens aku
aku ni kat sekolah macam mana wkwkwk
last last kitorang pergi Desaru je
ramai jugak orang datang
'kalau pergi tapi tak turun baik tak payah'
eleh bising je dia ni tau
sukahati aku lah huhhh

okay okay
malas benau nak naippp eyyy
pehal aaaaa
takpelaaaa
aku sajikan gamborrr je la ey




ni dekat Desaru,
gua tak ready dia g snap
aku cam nak debik je
nasib la sayang


ni dalam kereta otw aeon tebrau
ni lepas pergi desaru tu
kat traffic light desaru kot tak silap
sempat jee hamek gambauuu
lampu merah peeee
;p


'jujurlah sayang aku tak mengapa.....'
fefeeling apatah
spec lagi tau



yang ni la lagi jahat dow
ni masa dekat Desaru lagi
dia saje jeeee snap lantak ikut dia
ekceli dia nak amek gambar sensorang tau mula2
tapi aku saje jeeee nak interframe
yela nanti orang sekeliling cakap apa pulak kan
gedik je lelaki nak selfieeeee
hahahahaaha



soooo ni dekat aeon tebrau tuu :)
lepas movie jangan pandang belakang boleh tak?
hyahahhahaah
kami terai untuk senyum tanpa nampak gigi
seyes aaa dowwww
aku susah betulla nak senyum tutup gigi ni
pehhhhh  tak reti bolehhh


soooo yang belakang tu
takyah nak jetjet lesung batu dalam jauh beribu batu la eh



lepas kitorang dah syokkk hamek gambor ni
baru terperasan ada couple
bertentangan dengan kitorang
tengah dok peratiii je kitorang hamek gambauuu
hahahha
tapi whatever la
aslkan kitorang tak ganggu ketenteraman awam kan awak :P


so this collaged photos are the conclusion of our third met
honestly
i felt soooo happy
too happy dowwwww
thanks for the day, Ayubi :')

pertemuan ketiga ni
yang aku rasa bila ingat balek
aku nak ketawa jeeeee
ketawa tau
bukan senyummmm
hahahahha
lagi2 part dekat parking lot tu
haahahaahhahha
eeeeeeeeeeee
dekat Desaru tu,
gaduh pasal kopok basah la
hotdog la
nugget la apa la itu la ini la
pasal amek gamba dekat Desaru tu :)
andddd
part salah belok dekat aeon tu :)
tu semua kenangan tau :)

kita bukan nak poyo la
tapi macam segan
MACAM k
hahahhahaah
ehhh tak 
memang segan la
yelah
makan awak belanja
movie awak belanja
pastu minyak awak lagi
awak bawak kita pergi sana
pergi sini
kita pulak tak keluar duit
tapi takpelah
ni kira macam practise la
dalam masa beberapa tahun je lagi
duit awak adalah duit kita
manakala
duit kita adalah duit kita
hahahahhaahaahh
kan practise mak perfect kann~~~
soo ni kira macam olok olok dulu la
welkk uhhh
terima kasih awak :)

terima kasih awak sebab sudi luangkan masa awak untuk kita 
kita hargai semua yang awak buat untuk kita
kita cuba untuk tak sia-siakan sayang awak dekat kita
kita akan cuba dan cuba untuk pastikan
semua kata-kata yang keluar dari mulut kita
semuanya memang betul dan kita cuba untuk buktikan
kita taknak awak rasa dipermainkan
bila janji yang kita dah tabur, kita tak tunaikan :')

i hope our relationship will be long-lasting :)
jaga diri awak dekat sana tu :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan