okayy so this is the second entry in one night.
haha.
aku taktahuu nak buat mendee malam2 bute ni.

twitter dah, pesbuk dah, youtube dah, wechat dah, whatsapp dah, stegram pun dah.
tido je belum.
sebab? takleh tido aa

aku nak luah something siket laa malam ni.
lantakla orang nak kate selekeh sebab kecik2 da jiwang2 couple2.
ah lantak aa

salu setiap malam kiteorg oncall
around 1 am or 2 am smthing
kalau tak aku call, dy laa yang call.
kalau tak dy, aku lerr yang call.
so, after through a few bad days,
malam2 bute gini takde sape nak call.

aku tunggu gak aa someone call.
dia nak call?
mimpi la dikau disiang hari.
aku tahu aih perangai dia.
macam ludah tak jilat balik.
dah lepas, dah.
never pujuk lah weh!
pandai2 la ko pujuk diri sendiri. haha masa dengan dia pun aku dah biasa dah pujuk diri sendiri.
kesian gak aa aku tengok aku ni haha

setakat yang aku kenal dy la.
suke nau buat lawak buduh gituu.
tapi takpela kot, happy weh! tak tipu!
cume 1 je yang aku kurang berkenan gitu laa,
mulut dy je. fehhh longkang gak aa
kalo ngutuk ngumpat orang kurang beragak la
straight to the point gak kadang2.

aku pun salu kene
gemok la hidung macam ba la hape la.
aku tak kesah pun mende tu sume.
lantakla, nak tutp mulut dy pun takleh.
tak kecik hati pun.
sebab dah biase kot.

and lagi 1, dy ni orangnye tak sweet.
tak romantik.
trust me okay!
pernah gak sweet2 dengan aku, boleh dikire aa dalam mase 3 tahun berape bulan berape hari ni.
tapi aku tak kesah pun sebab takyah sweet2 sangat laa kot.

and and, dy ni orangnye
kalau buat salah, tak mintak maaf sangat.
kadang2 bile dy dah malas nak pujuk aku tu, dy lak yang merajuk.
bengang gak aa. aku lak kene pujuk dy walaupun tu salah dy.
haihhh comel aa perangai? please k.

cuma 1 benda yang aku masih tak berapa nak faham dengan dia ni,
dia kalau ada masalah tak pernah nak share2 dengan aku.
taktahu laa sebab pe. dia memang camni, KOT.
aku pun takdeler nak share sume bende ngan dy.
eee takde privasi langsung.
tapi tahlah.

aku pun taktahu lah.

aku patut move on tak? atau pujuk dy balek?
pujuk semula? oh no way kot!!
MOVE ON? YES :)
ah payah doh payah. susah :(
tapi, sape tahu, maybe one day if someone asks me about him and i dont even know who's he?
ha? sape muez tu? asal aku tak kenal weh?
eh asal kau kenal dy? camne ko leh kenal dy?
weh cakap aa sape muez tu?!!
mane lerr tahu kan 1 hari nanti.
HOPE SO.

okay la. lupe la. ala. susah la. ah lantak ko aa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan